Na tym forum można dyskutować o naturalnych metodach wspomagania leczenia wszelkiego rodzaju schorzeń i przypadłości, łącznie z rakiem czy AIDS.
Rejestracja / Register  Zaloguj / Login  Galeria  Czat  Mapa Google  
Szukaj Użytkownicy 




Portal partnerski: Dołącz do Vivy, ratuj zwierzęta, promuj wegetarianizm - nie zwlekaj!



Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Nietolerancja składników?
Autor Wiadomość
Kondpil18 
Kondpil18

Dołączył: 13 Paź 2018
Posty: 36
Wysłany: 2018-12-05, 14:36    Nietolerancja składników?

Zauważyłem, że po wszelkiej maści aminokwasach i nie tylko w dużych dawkach mam silne skurcze mięśni, kołatanie serca i lęk. Zauważyłem taką reakcję mojego organizmu po taurynie, beta-alaninie, tryptofanie, urydynie a nawet cynku i trochę po omedze 3, choć nie tak silne! Co to do cho*ery może być? Zaznaczam, że zawsze po podaniu dawki objawy się nasilają a po odstawieniu muszę czekać 2-3 dni, żeby się unormowało.
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 15352
Wysłany: 2018-12-13, 15:26    

To po prostu nerwica. Łyknąłbyś tabletkę z wodą i miałbyś to samo - oczekujesz, że coś się stanie, obserwujesz organizm i sam się nakręcasz.

Gdybyś miał po JEDNEJ rzeczy, to wtedy można by się zastanawiać, ale po wszystkim, nawet po takich które u nikogo praktycznie nigdy w badaniach nie powodowały żadnych skutków ubocznych - no sorki, nie ma bata, nerwica.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: