Na tym forum można dyskutować o naturalnych metodach wspomagania leczenia wszelkiego rodzaju schorzeń i przypadłości, łącznie z rakiem czy AIDS.
Rejestracja / Register  Zaloguj / Login  Galeria  Czat  Mapa Google  
Szukaj Użytkownicy 




Portal partnerski: Dołącz do Vivy, ratuj zwierzęta, promuj wegetarianizm - nie zwlekaj!



Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pisk w uszach a nerwica
Autor Wiadomość
Rafał017 

Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2017
Posty: 14
Wysłany: 2018-04-03, 23:51    Pisk w uszach a nerwica

Pisałem tu w Lipcu 2017, albo i wcześniej. Miałem problem taki, że pojawiały mi się przed oczami białe punkciki-iskierki wędrujące, których robiło się coraz więcej i panika. Brałem magnez ale najbardziej mi pomogły zioła. trafiłem na filmik na youtube o człowieku który opowiada jak to pozbył się nerwicy ziołami rosnącymi tuż pod jego oknem. Kupowałem zioła w zielarskim. Piłem dziennie mięte, rumianek, melisę, lawendę, Męczennicę, owoc głogu, Kozłek lekarski. Zrobiło się lepiej. Nie dopadały mnie już te iskierki. Od czasu do czasu pojawia się jeden taki punkcik biały wędrujący ale zamknę oczy na chwilę i na tym się kończy na szczęście.

Ostatnio biorę dziennie 6 kapsułek wiesiołka, 8000UI witaminy D, 7500UI witaminy A i 4 kapsułki witaminy E. Pojawił się u mnie pisk w Uszach który robi się chyba z tygodnia na tydzień coraz intensywniejszy. Dzisiaj na przykład od rana chyba nawet go nie było ale teraz po prysznicu piszczy mi w uszach najgłośniej jak dotąd.

czy taki pisk w uszach może być skutkiem niedoboru czegoś. Czuję jak bym miał wyniszczony mózg tą nerwicą. Czy można coś suplementować na ten pisk w uszach i na regeneracje mózgu. Jakieś badania wykluczające.
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14571
Wysłany: 2018-04-13, 18:58    

Biorąc pod uwagę, co bierzesz i jakie miałeś objawy, stawiam na magnez - nerwicę miałeś z powodu jego niedoboru, a suplementacja D3 dodatkowo mocno obniżyła poziom. Taki strzał w ciemno, ale jeśli pisk zgrał się w czasie z rozpoczęciem brania D3, to dość prawdopodobne.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
Rafał017 

Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2017
Posty: 14
Wysłany: 2018-04-16, 19:16    

Biorę dwie kapsułki chelatu magnezu z olimpa i wieczorem jedną tablętkę 225 mg cytrunianu magnezu firmy Swanson. Co sądzisz tomakin o tej ilości w jednej tabletce? Produkty swansona są chwalone na różnych forach co do skuteczności działania. MlNie jest tani ten magnez bo ok 50 zł za 120 tabletek. Wiem, że magnez za 9 zł z apteki też działa ale pilnowanie żeby brać w ciągu dnia te 6-8 tabletek co pół godziny jest trudne. Bo a to czymś się zająłem i zapimniałem a jak sobie przypomnę to akórat jem obiad a potem kolację a do jedzenia chyba się nie powinno brać. No i tak wychodziło mi że w ciągu dnia wziąłem 3-4 tabletki.
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14571
Wysłany: 2018-04-18, 01:31    

Główny problem to to, czy bierzesz kilka razy dziennie - nawet najlepsza tabletka nie zadziała, jeśli weźmiesz to tylko raz, np wieczorem, nawet najgorsza zadziała, jeśli będziesz brał 3 razy dziennie mniejsze porcje. Nie ma tak naprawdę różnicy, jakiej to będzie firmy i jaki będzie miało skład, dopóki nie będzie to tlenek magnezu.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
Rafał017 

Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2017
Posty: 14
Wysłany: 2018-04-18, 21:09    

Tomakin czy przyjmowanie poszczególnych witamin z grupy B obniża w organizmie poziom pozostałych z grupy B których nie przyjmuję?

Czy posiadasz wiedzę na temat przyjmowania witaminy A. Dokładnie chodzi mi dawkę którą mogę przyjmować przy niedoborze. Przez ostatnie pół roku pogorszył się drastycznie stan moich włosów i zakola które były minimalne powiększyły się o jakiś centymetr. Włosy zrobiły się cienkie i rzadkie po bokach, sporo posiwiało i sucha skóra skalpu i czoła rano i po kąpieli. Na twarzy ślad po jakimś pryszczu utrzymuje się tydzień albo i dłużej. Wyczytałem, że niedobór witaminy A powoduje miedzy innymi wypadanie włosów ale też i nadmiar może wywołać wypadanie włosów i depresję. Obecnie biorę 7500 j.m witaminy A od dwóch tygodni razem z 8000 j.m witaminy D i 4 kapsułki witaminy E (nie pamiętam ile to jest, na opakowanie zalecane 2 na dobę).

Czytałem na innym forum zanim zacząłem brać witaminę A post kogoś kto mówił że bierze 30000 j.m albo UI nie pamiętam i że stan jego twarzy poprawił się po tygodniu i nie odczuwa żadnej depresji. Co sądzisz o braniu takiej dawki w moim przypadku. Na poprawę stanu skóry twarzy i włosów.
 
     
syla12 

Wiek: 37
Dołączyła: Dzisiaj 14:40
Posty: 1
Skąd: Katowice
Wysłany: Dzisiaj 15:25    

Witaminy rozpuszczalne w tłuszczach nie są wydalane z organizmu tak jak witaminy nierozpuszczalne, dlatego radzę uważać na przyjmowanie zbyt dużych ilości, bo one się w organizmie kumulują. Poza tym nie zapominaj, że też dostarczasz sobie tych witamin wraz z pożywieniem. Lepiej idź do lekarza.

Pozdrawiam.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: