Na tym forum można dyskutować o naturalnych metodach wspomagania leczenia wszelkiego rodzaju schorzeń i przypadłości, łącznie z rakiem czy AIDS.
Rejestracja / Register  Zaloguj / Login  Galeria  Czat  Mapa Google  
Szukaj Użytkownicy 




Portal partnerski: Dołącz do Vivy, ratuj zwierzęta, promuj wegetarianizm - nie zwlekaj!



Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Czy przy suplementacji moze byc nawrot atakow paniki/drgawek
Autor Wiadomość
Caterin17

Dołączył: 27 Lut 2018
Posty: 2
Wysłany: 2018-02-27, 19:08    Czy przy suplementacji moze byc nawrot atakow paniki/drgawek

Od kilku miesiecy mam ataki paniki,wizyty w szpitalu u lekarzy i nic, tarczyca ok, wszystko ok,oczywiscie diagnoza ze nerwica, nikt tu nie bada tezyczki.... jestem Kanadzie.
Wiec zaczelam sie suplementowac ok 1,5 miesiac

omega 3, magnez 390mg, calcium 800mg, cynk 3mg, kompleks B6 z inozytoem i cholina, vit D3 1000IU i K2 100mcg,spirulina, ginseng
objawy paniki zmniejszyly, sie wystepowaly zadziej i mniej intensywne, koncentracja nie bardzo sie poprawila, i takie zamglone myslenie, juz teraz wydawalo mi sie ze poprawia sie wszystko i nagle pojawil sie wiekszy wiekszy atak ni stad ni zowad, nie bylo kolatania serca, dusznosci, ale nie pokoj, irytacja, brak koncentracji i drgawki....

pytanie czy suplemntacja nie pomaga czy po prostu takie napady wracaj niestety

czy moze nalezy zbadac dokladniej tarczyce?
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14571
Wysłany: 2018-02-27, 22:58    

Wszystko powinno się zbadać, zanim w ogóle pomyśli się czy o suplementach, czy o klasycznym leczeniu.

Suplementacja powoli, powoli zmniejsza ilość ataków aż w końcu całkowicie ustaną - jeśli są wywołane niedoborami.

Dawka 3 mg cynku to jakieś 3 lata suplementacji, zanim uzupełnisz niedobór (jeśli go masz), więc nie spodziewaj się cudów po miesiącu.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
Caterin17

Dołączył: 27 Lut 2018
Posty: 2
Wysłany: 2018-02-28, 03:39    

Lekarze nie kieruja na takie badania bo uwazaja ze jestem zdrowa, niestety w Kanadzie nie ma poki co idzie sie na wlasna reke i robi prywatne badanie...
Dlatego teraz wybieram sie do naturopaty w nadzieji ze lepiej mnie zbada
Oczywiscie po za suplementacja w diecie spozywam potrawy bogate we wszystkie te skladniki.

Dziekuje mam nadzieje ze te ataki zmniejsza sie znikna zupelnie, w koncu jest juz lepiej niz bylo
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14571
Wysłany: 2018-02-28, 22:44    

Zaraz, w Kanadzie... nie wolno prywatnie robić badań? Nie pomyliłaś z Koreą Północną?
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
subzero

Dołączył: 30 Wrz 2013
Posty: 432
Wysłany: 2018-02-28, 23:36    

Przecież Caterin17 napisała, że badania może zrobić tylko prywatnie, a nie, że nie może prywatnie.
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14571
Wysłany: 2018-03-02, 20:20    

Nie rozumiem, wtedy by po prostu chyba poszła? Ja jak chcę coś zbadać to nawet nie próbuję załatwić skierowania, szkoda mojego czasu żeby oszczędzić te kilka zł.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: