Na tym forum można dyskutować o naturalnych metodach wspomagania leczenia wszelkiego rodzaju schorzeń i przypadłości, łącznie z rakiem czy AIDS.
Rejestracja / Register  Zaloguj / Login  Galeria  Czat  Mapa Google  
Szukaj Użytkownicy 




Portal partnerski: Dołącz do Vivy, ratuj zwierzęta, promuj wegetarianizm - nie zwlekaj!



Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Zaburzenie wzroku
Autor Wiadomość
nick2013 
nick2013

Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 30
Wysłany: 2013-04-04, 20:23    

Ok, rozumiem :D

Wczoraj wieczorem zjadłem pastę urydynową i zjadłem ok 1g kwasu EPA, po jakieś godzinie poczułem się lepiej.. naprawdę lepiej, pomyślałem, że pewnie sobie coś wkręcam i jutro jak zwykle będzie wszystko jak tak jak zawsze. Następny dzień a tu proszę ! wstaję i senność zniknęła, czułem się obecny na lekcji, od rana czułem się niebo lepiej! można powiedzieć, że odżyłem, jednak w późniejszych godzinach minęło to uczucie ale było naprawdę odczuwalne.

Możliwe, jest takie coś po takiej dawce ? Wcześniej Omega - 3 w ogóle nie uzupełniałem... może to właśnie tu jest pies pogrzebany ? Niedługo przyjdzie mi lecytyna w proszku i lepsze kapsułki omega 3 (mające więcej EPA) i być może pójdzie to już pełną gębą ?
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 15590
Wysłany: 2013-04-04, 21:50    

heh, jasne że jest możliwe, jeśli miałeś aż tak niski poziom omega 3 - ale na pełne efekty poczekasz parę miesięcy. Za to będą to efekty trwałe, pozostaną przez parę lat po zakończeniu suplementacji.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
nick2013 
nick2013

Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 30
Wysłany: 2013-04-06, 10:31    

pytanie o siarczan magnezu. Czy taka jedna kąpiel z połową szklanki czy szklanką pokrywa całe dzienne zapotrzebowanie na magnez (ile mg magnezu to będzie), czy można jeszcze chlorek pić ?
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 15590
Wysłany: 2013-04-06, 15:00    

nikt nie zbadał, ile tego się wchłonie - więc nie wiadomo, czy pokryje, kup dodatkowo chlorek. Zaletą takich kąpieli jest to, że magnez wchłania się poza układem pokarmowym, więc jest to rozwiazanie dla osób, które mają z nim problemy, dodatkowo skóra dostaje niezłą porcję zdrowych dla niej siarczanów.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
paja11

Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 195
Wysłany: 2013-04-06, 20:26    

adamakus182 napisał/a:
Witam,

U mnie jakoś to leci, raz lepiej raz gorzej :)

Zauważyłem jedną rzecz, może będziecie wiedzieć od czego to. Otóż

cały dzień praktycznie od rana chodzę strasznie śpiący, nie koniecznie zmęczony, ale śpiący. Coś takiego, że wszędzie mógłbym sobie uciąć drzemkę.. no i właśnie, po takiej drzemce, czy rano, zaraz po wstaniu czuję się o niebo lepiej, prawie normalnie można powiedzieć... szczególnie nasila się to jak wezmę trochę magnezu i się położę potem przez jakąś godzinę dwie czuję się o niebo lepiej i potem znowu wraca apatia i bycie śpiącym.
Co to może być ? żelazo ?

Ja bym sprawdził ferrytynę jak zalecił mi tamakin. Okazało się, że mam jej mniej niż norma, a objawy zmęczenia niedospania, braku skupienia, słabszej pamięci mam cały czas.
Od dziś łykam większe dawki żelaza i po kilku miesiącach sprawdzę co dalej.
Jak długo brałeś D3.
Lub jak długo należy ją brać? (Do tomakin-a)
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 15590
Wysłany: 2013-04-07, 02:41    

o witaminie D masz w temacie w którym o to pytaleś, tak, brać każdej zimy.

A zestaw podstawowych badań jest w temacie o depresji / nerwicy, ferrytyna jest tam wymieniona. Powinno się te badania zrobić zanim się cokolwiek z suplami zacznie kombinować, bo zawsze może się okazać że człowiek ma jakąś upierdliwą, ale łatwą w leczeniu chorobę, taką jak na przykład anemia Pawki.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
nick2013 
nick2013

Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 30
Wysłany: 2013-04-07, 20:15    

Mam pytanie czy chodzenie na saunę powoduje spory ubytek minerałów ?
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 15590
Wysłany: 2013-04-08, 00:57    

tylko niektórych - sodu i potasu, ale też oczyszcza organizm z toksyn.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
nick2012

Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 6
  Wysłany: 2013-04-25, 07:40    

Albo mam coś z tarczyca albo nie wiem co to xD

już mówię o co chodzi.

zacząłem ćwiczyć na siłowni od jakichś dwóch tygodni i w związku z tym zacząłem obserwować swoją wagę codziennie o tej samej porze. Nie byłoby nic dziwnego w tym gdyby nie to, że raz waze 66 kg, za dwa dni waze 64 kg i najlepsze patrzę i dzisiaj, czyli za 5 dni waze całe 67,8 kg.

To raczej nie jest normalne...? jakieś badania zrobić oprócz tarczycowych ?
Może to przez omega 3, bo codziennie zjadam 2 g tego EPA + parę łyżek oleju ?
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 15590
Wysłany: 2013-04-26, 02:11    

...a może kup sobie porządną wagę, albo też stawiaj ją zawsze dokładnie w tym samym miejscu :D

wiesz, że idąc do toalety możesz spokojnie stracić ponad kilogram, a jedząc porządny obiad i popijając dużą ilością płynów - zyskać 2 kg? Odwadniająć się na treningu można naprawdę dużo masy stracić w parę godzin - nawet 5% masy ciała, co dla 80 kg mężczyzny równa się 4 kg.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
kristowski

Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 19
Wysłany: 2013-04-26, 21:27    

Najlepiej ważyć się raz na tydzień-dwa, rano i obowiązkowo po wypróżnieniu, wtedy będzie prawdziwy wynik.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: