Na tym forum można dyskutować o naturalnych metodach wspomagania leczenia wszelkiego rodzaju schorzeń i przypadłości, łącznie z rakiem czy AIDS.
Rejestracja / Register  Zaloguj / Login  Galeria  Czat  Mapa Google  
Szukaj Użytkownicy 




Portal partnerski: Dołącz do Vivy, ratuj zwierzęta, promuj wegetarianizm - nie zwlekaj!



Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Stwierdzona Borelioza
Autor Wiadomość
Kasik1988

Dołączył: 13 Gru 2017
Posty: 19
Wysłany: 2018-02-03, 11:20    

Tzn których supli konkretnie?
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14715
Wysłany: 2018-02-06, 09:47    

Cytat:
Podstawy obrony przeciw wirusom to wysoki poziom cynku, D3 i cysteiny. Z rzeczy, które nie wspomagają odporności tylko bezpośrednio niszczą wirusa - ekstrakt z liścia oliwki.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
Kasik1988

Dołączył: 13 Gru 2017
Posty: 19
Wysłany: 2018-02-06, 10:07    

Tak jak napisałam juz wczesniej, biorę cynk na zoladek (jakies 2x16mg) i wit D3 biorę dłuzszy czas 2000 dziennie. NAC wlasnie zaczelam testowac.
 
     
Kasik1988

Dołączył: 13 Gru 2017
Posty: 19
Wysłany: 2018-02-06, 18:10    

Po NAC bolą mnie stawy (nasilają bol). Stawy bolą mnie od czasu wziecia Cipronexu a to juz będą 2 lata. Więc odpada ten suplement niestety....
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14715
Wysłany: 2018-02-06, 18:30    

Uuu, cipro to straszny syf, w USA na opakowaniu producent ma obowiązek umieścić ostrzeżenie tej wielkości, jaką masz na paczce papierosów. Nie Ty pierwsza masz wieloletnie problemy po tym... "leku".

Pierwsze słyszę, żeby po NAC kogokolwiek stawy bolały - nie zgrało się to przypadkiem z np zmianą pogody albo jakimś wysiłkiem dziś?
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
Kasik1988

Dołączył: 13 Gru 2017
Posty: 19
Wysłany: 2018-02-06, 21:52    

Niestety po cipro ten bol nasila wiele rzeczy, np NLPZ- musialam calkowicie je odstawic bo bardzo nasilaja bole, probowalam na endometriozę tez castagnus, krem z progesteronem - to tez odpadlo przez stawy. Bol sie nie nasila od pogody, od ruchu (to zawsze mnie dziwilo). Konkretne rzeczy nasilają jak leki, suplementy, ciepla woda (serio, nie zartuje...).

A rozstrząsania cipro to juz... no nie mam sily, stalo sie jak sie stalo, nie odstanie się, trzeba z tym jakos zyc. Pocieszam się, ze z miesiaca na miesiac robi sie bardzo powoli ale lepiej.
 
     
Kasik1988

Dołączył: 13 Gru 2017
Posty: 19
Wysłany: 2018-03-12, 12:50    

Witam ponownie. Skonczylam 2 miesiące oliwki. Zadnej poprawy. Bralam visanne na endometriozę - tak chyba wyglądają ostatnie chwile czlowieka przed smiercią :) Myslę, co jeszcze mogłabym zrobić. Masz moze jeszcze jakis pomysł?
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14715
Wysłany: 2018-03-12, 20:04    

Widzisz, tak to jest jak pisze się w losowych tematach zamiast założyć swój - teraz ciężko mi dociec, co tam było na początku. Wyszła mononukleoza, tak?

Ogólnie to ja bym wrócił do początku i poszukał właściwszej diagnozy, bo wygląda na to, że to co próbujesz leczyć - nie reaguje na terapię.

Pisałaś o tarczycy - na 100% masz dobry poziom hormonów? Nie masz żadnych objawów typowych dla niedoczynności? Jest naprawdę bardzo dużo przypadków, gdy ludzie leczeni na tarczyce mieli dziesiątki dziwnych objawów, które mijały jak ręką odjął gdy tylko zmienili lek na taki zawierający oprócz T4, również T3. Wyniki na zwykłych lekach mieli niby dobre, ale objawy nie znikały.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
Kasik1988

Dołączył: 13 Gru 2017
Posty: 19
Wysłany: 2018-03-31, 19:29    

Czy chodzi Ci o np Novothyral? Rodzinny tez moze go wypisac czy bez przekazu od endokrynologa nici? Apropo wapna, powiedz ile mozna suplementowac, zeby sie nie dorobic kamieni nerkowych i temu podobnych? Bo ogolnie mi pomaga wapn, a biore taki zwykly musujący z witC. Niestety jak tylko dołączę magnez to ręce znów cierpną i drgają same z siebie...
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14715
Wysłany: 2018-04-03, 04:57    

No, skoro po magnezie masz cierpnięcie rąk, to wiadoma sprawa - zrób sobie próbę tężyczkową, założę się, że będzie najwyższy wynik jaki mieli w laboratorium w tym miesiącu.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: