Na tym forum można dyskutować o naturalnych metodach wspomagania leczenia wszelkiego rodzaju schorzeń i przypadłości, łącznie z rakiem czy AIDS.
Rejestracja / Register  Zaloguj / Login  Galeria  Czat  Mapa Google  
Szukaj Użytkownicy 




Portal partnerski: Dołącz do Vivy, ratuj zwierzęta, promuj wegetarianizm - nie zwlekaj!



Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Ból kolan a mikstura oczyszczajaca?
Autor Wiadomość
Nadmorski 
Nadmorski

Wiek: 57
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 6
Skąd: Koszalińskie
Wysłany: 2017-07-24, 12:58    Ból kolan a mikstura oczyszczajaca?

Witam serdecznie!
Od mego ostatniego postu minęło kilka lat,co jednoznacznie świadczy o tym,że udzielone mi TUTAJ porady pomogły.Dziękuję za nie.
Z biegiem lat wypłynął nowy problem-ból kolan.Początkowo mało dokuczliwy,ale zachciało mi się kuracji "miksturą oczyszczającą' wg J.Słoneckiego.Stosuję ją ponad trzy miesiące i o ile na wewnętrzne dolegliwości
działa skutecznie,o tyle na kolana wręcz okropnie.Już nie jedno a oba kolana bolą i każdy spacer to przykre doświadczenie,zamiast przyjemności.MSM nie pomaga,kolagen,Arthroblock Forte,D3 w dawce 4000j. i nalewka żywokostowa(zewnętrznie,nie doustnie) też nie. Co z tym fantem począć?
_________________
Michał Nadmorski
 
     
aron

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 126
Wysłany: 2017-07-26, 09:38    

Zdiagnozować dlaczego (prześwietlenie,usg, jak masz kasę rezonans czy tomograf),do fizjo i ćwiczyć, żadne nalewki,masaże i suple Ci nie pomogą na dłuższą metę o ile w ogóle pomogą.
 
     
subzero

Dołączył: 30 Wrz 2013
Posty: 389
Wysłany: 2017-07-26, 14:55    

Bardzo proszę nie odpowiadać przed tomakinem.
 
     
aron

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 126
Wysłany: 2017-07-27, 08:51    

A ty co ,strażnik Teksasu ;)
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14267
Wysłany: 2017-07-27, 12:06    

Bóle kolan to w znakomitej większości przypadków efekt jakiegoś zwyrodnienia układu ruchu - jakiś mięsień jest za bardzo przykurczony i ciągnie rzepkę tam gdzie nie trzeba, wykrzywiony kręgosłup zmienia dynamikę pracy kolana albo coś w ten deseń. Jak aron napisał, do fizjoterapeuty, niech to obejrzy, zrobi odpowiednie testy na przykurcze.

Ja się w ten sposób dorobiłem problemów z kolanami, efekt siedzenia przy kompie. Miałem koszmarne przykurcze, Trochę rozciągania, ćwiczeń mięśni które zanikły - i mogę biegać po 30 km.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
Nadmorski 
Nadmorski

Wiek: 57
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 6
Skąd: Koszalińskie
Wysłany: 2017-08-03, 14:44    

"Ja się w ten sposób dorobiłem problemów z kolanami, efekt siedzenia przy kompie."
Jak mówią"przyjaciele " zza Odry-da liegt der Hund begraben!
Za dużo komputera ,za mało ćwiczeń.Lenistwo ma zawsze przykre skutki.
Muszę się z tym zmierzyć i zacząć ćwiczyć.Dołączam sobie do tego cudo,znalezione tutaj:

http://rozanski.ch/forum/index.php?topic=484.0
Za dwa tygodnie połączone siły ćwiczeń i Sabelnika winny pokazać jakąś skuteczność .Dzięki :-)
_________________
Michał Nadmorski
 
     
aron

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 126
Wysłany: 2017-08-05, 08:08    

Naprawdę idź przed tymi ćwiczeniamii do dobrego fizjo, ja też tak sam próbowałem ze 2 lata chyba i dupa blada, owszem ruch , ćwiczenia jakiekolwiek pomagają, ale zawsze coś tam mnie zawsze nawalało w kolanach (czasem mniej,czasem więcej), dopiero teraz widzę różnice (a już bylem na etapie,ze będę zastrzyki w kolana robił z kwasem hialuronowym) i co ciekawe najmniej to ja w tych wszystkich ćwiczeniach ćwiczę kolana, właściwie to gość jakby je zignorował (takie miałem wrażenie na początku).
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14267
Wysłany: 2017-08-08, 05:24    

Tu opisałem jedną z przyczyn bólu kolana, którą koryguje się ignorując kompletnie kolano i ćwicząc biodra:

http://naturalneleczenie....ladkowy-sredni/

Ale tylko dobry fizjo może ocenić, czy to właśnie to jest problemem.
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
aron

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 126
Wysłany: 2017-08-08, 09:03    

Też miałem to ćwiczenie na początku (tak jak to opisałeś przy ścianie,progresywne było z oddaleniem od ściany),ale jak się potem okazało podstawa nawet do tego ćwiczenia to stabilny brzuch, nie da się dobrze tego zrobić bez odpowiednio napiętego brzucha, dobre na pośladkowy średni są ćwiczenia z gumą (ja mam dętkę do roweru),jest jeszcze parę dobrych bezpiecznych ćwiczeń, jednym niestety nie załatwi się tego problemu, to muszą być ćwiczenia rozwojowe.
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14267
Wysłany: 2017-08-09, 07:23    

Wszystkie te ćwiczenia warto robić pod kontrolą kogoś, kto się zna, bo bardzo łatwo samego siebie oszukać - z tym napięciem mięśni brzucha chodzi pewnie o prawidłową pozycję miednicy, po jej przechyleniu zaczyna pracować czworogłowy uda.

Kurcze, powinienem też regularnie ćwiczyć, a ciągle znajduję sobie "lepsze" zajęcia, ehhh
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
aron

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 126
Wysłany: 2017-08-09, 08:05    

Głównie chodzi o to żeby plecy były proste (nie robiło się wygięcie do tyłu),być może też chodzi o miednice, ale podczas wygięcia plecy biorą na siebie to co powinny wykonać mięśnie pośladkowe.
Już lepiej "zagiąć" się w przód.

Zrób sobie ten test z opuszczaniem nóg i daj znać jak to wygląda u Ciebie.
http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5646
 
     
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 14267
Wysłany: 2017-08-12, 07:44    

plecy (dolny odcinek kręgosłupa) są trwale połączone z miednicą, jak one są wygięte, to miednica jest przekrzywiona - tyle, że ciężko zobaczyć swój kręgosłup, a miednicę dość łatwo kontrolować, dlatego zwraca się uwagę właśnie na nią.

(a z tym testem to napisz jeszcze, jak mocno mają być zgięte nogi, bo to niejasne dość)
_________________
Pomogłem? Kliknij i też coś zrób dla innych!

http://zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=5093
 
     
aron

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 126
Wysłany: 2017-08-12, 13:09    

Podudzie i udo tworzą kont 90*,czyli nogi ugięte mniej więcej jak do klasycznych brzuszków, mogą być ciut bliżej pośladków.


Co do pleców, chodzi o odcinek lędźwiowy, żeby nie robić przeprostu.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: