Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak powinien wyglądać dział na stronkach o dzieleniu się wiedzą?
#1
Proste pytanie, jak się kliknie "pomóż innym" pojawia się takie coś:

http://osteoporoza.naturalneleczenie.com...innym.html

- co powinno być zamiast "pomóż innym"

- jak powinna brzmieć treść, żeby była maksymalna szansa na zamieszczenie linku na jakimś blogu, instagramie czy innych tego typu mediach

- ewentualnie szansa na patronite, jeśli będzie wolno dawać linki na stronkach w poddomenach, albo tak jak teraz, szansa na zrobienie przelewu przez losową osobę
Odpowiedz
#2
Zamiast 'Pomóż innym' - po prostu 'Ważne'.

Napisz, że wiele pracy kosztowało zgromadzenie tych informacji w jednym miejscu i drugiej takiej strony w sieci nie ma.
Odpowiedz
#3
To będzie zapewne na każdej podstronce na samym dole, bo to był niezły pomysł.

"Ważne" było swego czasu, jakoś źle mi brzmiało. Sugerowano mi "podaj dalej" i wrzucenie tego na samą górę, nad menu, innym kolorem - co też pewnie zrobię.

Natomiast sama treść to coś, co mnie trochę przerasta.
Odpowiedz
#4
A kto odwiedza Twoje strony? Masz jakieś statystyki, wiek, płeć?
Odpowiedz
#5
A skąd. Ale można zgadywać, że to altmedowcy, czyli głównie osoby starsze, z google.
Odpowiedz
#6
Z jakich stron jest najwięcej wejść, z jakich wyników wyszukiwania?
Odpowiedz
#7
Wyłączyłem śledzenie jakiś czas temu, ale zasada jest zawsze ta sama, wbijesz na słowo kluczowe, wejdą ludzie szukający po słowie kluczowym. Masz całkowicie losową zbieraninę, łączy ich to, że chcą coś wiedzieć o danej chorobie i mają jakieś zaufanie do metod "z internetu", dlatego zresztą szukają w necie zamiast pytać lekarza.
Odpowiedz
#8
(09-17-2020, 01:45 PM)tomakin napisał(a): - jak powinna brzmieć treść, żeby była maksymalna szansa na zamieszczenie linku na jakimś blogu, instagramie czy innych tego typu mediach

Znów uważam, że błądzisz.
- można polubić, można wrzucić itp. itd. itp. - zamiast możesz. Ale to głupstwo.

Dużo ważniejsze. Do kogo piszesz?
Strona jest "bytem samoistnym", czyli piszesz do osób zainteresowanych osteo.
Nie jest więc to "wiedza zamieszczona na tej witrynie", tylko informacje o osteo
Czyli odbiorcą tego komunikatu jest osoba (najczęściej kobieta) zainteresowana osteo, która jest aktywna na FB albo ma własnego bloga, albo udziela się na forach.
Wąziutka grupa.

Ile jest forów o osteo?
Pod iloma tekstami o osteo autor pozwoli w komentarzu zamieścić link do konkurencyjnej strony nieznanego autora?
To konsekwencja "bytu samoistnego"

I żeby nie było, że tylko krytykuję.
Zobacz, że twój szablon może trochę lepiej wyglądać
https://zacofany-w-lekturze.pl/

Cytat:wejdą ludzie szukający po słowie kluczowym. Masz całkowicie losową zbieraninę, łączy ich to, że chcą coś wiedzieć o danej chorobie
Czy to nie jest konsekwencja bytów samoistnych? Może warto powalczyć o grupę, która szuka Pana Tabletki, bo nie wie, co kupić na osteoporozę?
Odpowiedz
#9
Wyrobienie marki, o której piszesz jest możliwe, ale KOSZTOWNE. Nikt nie został "znany" tylko dlatego, że dobrze pisze. Tutaj trzeba też gigantycznej machiny propagandowej. Mowa tutaj o dosłownie dziesiątkach tysięcy zł.

Przy marce na "mniejszą skalę" efekt będzie znikomy, nawet jakbym miał 5 000 fanatyków szukających wiedzy, którą właśnie ja prezentuję, ilu z nich będzie szukało informacji akurat o osteoporozie? 20 rocznie? 100?
Odpowiedz
#10
Dlatego chyba nie mam innego wyjścia niż płacić tomakinowi 1000 zł miesięcznie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości